lørdag 19. juni 2010

BRYLLUPS FEIRING


                                          Å ALLE HJERTER GLEDER SEG!
Hurra for Victoria og Daniel!

Et strikketøy har en jo alltid for hånden , så også idag mens vi deltok i prinsesse bryllup-strikketøyet ble selvfølgelig bytta ut med lommetørklet  innimella.....

Fikk strikka ferdig disse ankel sokkene , eller bryllups sokker , som de heter her etter.



                            BRYLLUPS KAKE
Selvfølgelig har æ bakt bryllupps kake- sukksess terte,for de som ikke
kjenner til denne.

Kaka ble gitt som gevinst til  Bygdelagets kafe`i dag - håper de er like store 
royalister  som bakern,  de som vant kaka.

Da ønsker æ god sommer til alle som har en  "God sommer"!



14 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

He,he, dette var da fornøyelig. Du har sannelig evnen til å få glede ut av tingene. Kronekaka ser innbydende ut.

strikkinnom sa...

Kjøpte nytt garn i dag, men fikk ikke strikka ei einaste maske, så dobbelt gjennom tårevåte øya...kronprinsessa og gemalen har tatt all mi tid i dag..Artig "bryllupskake" du hadde bakt:)

Stubbetufsa sa...

Æ må bare sei: Æ måtte rekke opp fleire pinner, da konsentrasjonen ikke var noe særlig...

Evelyn sa...

Hei :) så morsom kake du har bakt da... håper de ble fornøyd med kaka de som vant den da.. den var i alle fall morsom.

Jeg har også sittet og sett på bryluppet i dag, kjempe fint brylupp og storslagen feiring.. rørende.

Så fine sokker og farger på de.

Ha en fin søndag :):)

Brit. (lille meg) sa...

Så koselig! Jeg fikk ikke med meg bryllupet, for mine brødre og jeg holdt på og flytte mamma på aldershjemmet. Men vi fikk da med oss reprise på kvelden.....
Flott bryllupskake du hadde laget!

Ha en god søndag!:)

Turid sa...

Skal si du koser deg:)
Vi var på hytten, uten tv. Deilig med fotballfri...men så ble det ikke noe bryllup heller då... Dvs med radio og internett, fikk jeg med meg nok til å bli skikkelig rørt og måtte frem med tørkerullen:)))

AnKa sa...

Flotte bryllupankelsokker du har strikka.
Og kaka var knalltøff, og vet jo at suksessterte smaker helt himmelsk:)
Ønsker deg ei ny og flott uke.

Sylvia sa...

For en deilig kake. Og sucsessterte er noe jeg liker, mmmm

GRATTIS med dagen som var!!! jeg feiret min far i går, min svoger sist søndag, og neste helg feires min mann. Jeg kan bare innrømme at det har blitt mye kake i det siste, og noen slankekur er helt uaktuellt!

Så koselig treff du har vært på. jeg tror du storkoste deg som bare det!!!
KLEM

Anonym sa...

Hei!
Fikk ikke med mæ denne historiske begivenheten.Ikke at æ e så kongelig interressert heller da,men vi va på hytta.Fikk med litt av reprisen søndag hos svigermor mens vi venta ferga.
Fine bryllupssokker du har strikket:)
Og den kaka var jo litt orginal.Sikkert god!
Neida du har nok ikke observert mæ på kirkegården,for der va æ ikke.Vi har bare vært på hytta æ og gubben.
Æ har ikke mobildekning der,så d nytte uansett ikke å få tak i mæ:)

Heidi sa...

Moro med stæsj og glam og flotte kreasjoner blant de kongelige....og brudeparet va jo fin da...heilt eventyrlig...... ;o) Snaisne sokka og kaka va nyyyydelig tel kaffen :)

Kjersti M sa...

God sommer til deg også. Håper sola titter litt mere fram enn den har gjort i det siste. Men i dag har jeg faktisk blitt litt solbrent :o)

Maret sa...

No får vi tru kaka er oppspist og dei nygifte lykkelige, der dei er...

Ha ei fin veke.

Marie sa...

Det bryllupet var eg også i, hehe.

Tussilago sa...

En sommerhilsen til deg i nord fra meg litt lenger sør, men også i nord.
Håper du har finerer vær enn vi har hatt så langt...ikke fordi det er så viktig med sol go varme for å kunne kose seg, men det hjelper jo litt;)