lørdag 28. august 2010

GJENBRUK PÅ EN FREDAGS KVELD

                             

                                                       OST, KJEKS  OG RØDVIN

Som så mange andre her i blogglandia , så e æ også mere enn litt intereserrt i gjenbruk. 
Her er det hverken osten ,kjeksen eller vinen som er gjenbruk ......
Men karaffelen er gjenbruk- Paul Masson heter den vinen , som var i karaffelen etter handleturen i Finnland.
I går kveld var det bare å forandre navnet til Bons Ventos mest for fotografen da ........
Ha ei fortreffelig du også - her hos mæ er det bare å forsyne sæ av go været!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for tips om å stikke inn hit da, selv om det nå er lørdag morgen og sola skinner!

Skal skremme opp et par gutter før jeg hiver meg utover hagen idag!

Kos dæ videre Turid!

GundaM eh...Containergirl

Evelyn sa...

Hei Turid :)

Ha ei flott helg og kos deg videre :):)

Klem fra Evelyn

Sologbolig sa...

Smart. Tar meg et glas vin no eg ! Og ha ein fin lørdagskveld. Klem

Sylvia sa...

Næmmen, gratis reklame for bloggen min , jo!!!! hi hi
Og så var det kjempekoselig med alle lyktene du hadde hengt opp i greinene. Vi trenger litt lys fremover, for det blir jo bare mørkere nå.....

Randis side sa...

Praktiske vinflasker, eller skal vi si karafler, med merket Paul Masson. Og det beste e at vinen slettes ikke e så verst heller ;) Ha en fin søndagskveld videre! Klem

FO - 2 sa...

LEKKERT! :)

Hvit Castello er min favorittost nr. 1!!!!!! MMMMM.....!!!! :))