søndag 27. mai 2012

PAKKE I POSTEN TIL MÆ!


                                         NYE PUTER TIL ÆRE FOR SOMMEREN.
Det er ingen begrensning på hva en kan få kjøpt hos div. bloggdamer . Noen produserer mere enn de sjøl har bruk for-   slik som denne dama  http://janneskreativeverden.blogspot.com/

Klikk på linken hennes å ta en titt en dag du har god tid . Å ho er like flink om det er heklekrok, 
hammer og sag , eller symaskin ho styrer med .

Æ kjøpte de to største putene av ho - fine sant?






                                            ET NÆRBILDE  MÅ TIL.
Begge disse bildene har ho fotografert selv , fått de over på no papir -transfer papir tror æ det hete.



Satt sammen tekst og bilder - så skjønne synes no æ da!


                                         


                                  Å EN GAVE  VAR DET OGSÅ MED:
En nydelig lavendel pose , som ho Janne selvsagt har sydd,  av lin - med et flott monogram på .
...........Den passa bare så godt på lysfatet, tagsen-englekortet kom også, med koselige ord på.
              Tusen takk Janne -så fornøyd atte!

Ha ei flott pinse helg alle dåkk der ute !













3 kommentarer:

Heidi sa...

Heioghoppsann! Nydelige puter du har i soffan, ja sommeren er nok på tur håper jeg... her går det i strikking...med ullgarn. Kaldt og surt ute så beising av garasje må vente i regnværet og blåsten. Håper du koser deg i pinsa og med nyputen ;)

Janne sa...

Heisann!:)
Sååå moro å høre at du likte putetrekkene + det andre:)Og tusen takk for all ros du gir og link til meg:)
Nydelig header!!!
Må være en spesiell opplevelse med denne midnattsola:)
I dag har vi litt skyer her - noe som bare er deilig:))
Ønsker deg en superflott dag!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Hei! Superfine puter og helt etter min smak!! Må gå innom den bloggen å kikke en dag.Nå er jeg på en besøksrunde rundt på bloggene,føler at jeg henger litt etter.Døgnet har for få timer.
Klem fra meg!