onsdag 3. oktober 2012

HØST PÅ STRIKKETUR


                                          VEDSKJUL OG HØSTFARGA
                                   Om du kommer langs denne stien her  .........




              Og fortsetter videre lag med Akita bortover her ..


.Da kommer du tilslutt til denne bålplassen her ved ....



                              Langvannet .
Her vil æ koke kaffe , kommer du på ettermiddags kaffe ?




Du er hjertelig velkommen- disse  vil du dessuten passere på vei til bålplassen.







          




                                           Høst ved melkerampen i porten vår.
I dag ble det høstfarga i porten hos oss. Koser mæ med å tenne lyktan på kvelden.

Ønsker alle som er innom en flott oktober!















4 kommentarer:

Skibotn Husflidslag sa...

Klart eg kommer Turid, gleder meg til bålkaffe! Flotte bilder og motiver, håper det fortsetter med godvær. Ha fortsatt fin høst på Sandland!

Sylvia sa...

hei Turid
jeg blir med på tur. Tar med et av brødene jeg har bakt i dag, til kaffen. De er gode som de er.
Og det er jo så flott ute nå, høstfarger.
Ønsker deg en god helg.....det er jo snart det, IGJEN. Klem

Livet i Nord sa...

Tusen takk for at æ fikk være med på turen din! Høsten er virkelig vakker i sånt vær -vi må bare nyte det før vinteren kommer.
Kos dæ i helga:)

Janne i Fagerlia sa...

Fine turmuligheter hos deg også ser jeg. Hva er vel bedre med en rast ved bålet :)