torsdag 11. desember 2008

BURSDAGS FEIRING

SITTEUNDERLAG
Julegaveproduksjon er igang fortsatt, har strikka å tova noen sitteunderlag.
Strikka av Cortina exclusive ( pinne nr 9), så det er ikke hvem som helst sine rumper som skal varmes av disse her.
Vet at disse blir brukt , for det er noen som er veldig glad i å gå på tur.




EN ILDTOPP , KANSKJE.
Dette er en "takk for hjelpa " blomst , så koselig i ei fin veske. Denne måtte jo fotograferes, samt disse flotte honning lysene. De lukter bare himmelsk når en brenner de, men først må æ se på dem i noen dager.....

Det blir stilt på strikketur fram t.o.m. mandag, vi skal i bursdagsfeiring til Kirkenes.
Stor familie sammenkomst når svigermors 80 års dag skal feires.
ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EI FLOTT ADVENTS HELG!

10 kommentarer:

Marie sa...

Ønskjer deg ei fin bursdagsfeiring i Kirkenes :)

Malys krok sa...

Fine sitteunderlag, er nok noen som blir glad for de. Koselig at du fikk gave nå i førjulstiden. Den som har gitt den har nok vært veldig glad for hjelp.
Du er nok reist nå, men jeg skriver likevel.
God advent videre!

Hilsen Margit.

Anonym sa...

Så koselig gave du har fått, da! Og et skikkelig luxus sitteunderlag du har strikket der.
Kos dere på bursdagsfeiringen, Turid!

Brit. (lille meg) sa...

Så har du kanskje reist i bursdagsselskap, men jeg vil iallfall ønske deg riktig god tur, god helg, og ei fin feiring sammen med familien.
Flott sitteunderlag, og flott ildtopp!
Takk for hyggelig hilsen til meg nylig.....

Marianne sa...

Jeg har set flere norske strikker der laver disse siddeunderlag - dem kender jeg slet ikke her i Danmark. Jeg syntes de er så gode - så måske skulle jeg starte en dansk trend...

Anonym sa...

Disse sitteunderlagene ser fine..og varme ut.Har aldri prøvd å lage slike,men kanskje engang.Dere er i Kirkenes no ser æ.Lang reise,så skjønner at det må bli ei lang helg dit.
Sikkert veldig koselig bursdagsfeiring.
Ønsker deg ei fin uke!Du les dette når du kommer hjem.
Æ har åsså en sånn hvit Ildtopp.Den er kjempefin!

Mette sa...

Heia!
Ønsker deg ei god førjulstid og julefeiring når den tid kommer! Må innom siden din fra tid til annen for å høre litt fra "gamle trakter". Du har en kjempefin blogg! Hilse alle i heimen og ellers kjente.
Hilsen Mette

Brad sa...

I love your nativity.
Brad

Som dagene går sa...

Takk for praten på båten! Venter på presentajon av de flotte naturbildan fra bussturen.
Har en overraskelse til deg på sidefeltet på bloggen min.
Klem

Nunne sa...

HERLIG BLOGG DU HAR!!!!
JEG MÅ FÅ LINKE DEG, DETTE VAR EN KJEMPEKOSELIG BLOGG!!

ARTIGGGGGGG!!
KLEM FRA NORDLAND, FRA NUNNE