tirsdag 8. april 2008


Hos Mikkje
var jeg en av de tre første til å kommentere innlegget "Pay it Forward". Da er jeg så heldig at jeg mottar en gave. Men jeg forplikter meg til å ha "Pay it Forward " jeg også!
De tre første som kommenterer dette innlegget her får en gave tilsendt fra meg. Gaven skal være hjemmelaget eller kjøpt og sendes innen 365 dager. De tre første som svarer må da sende utfordringen og gaver til tre nye.
Bli med -Bli med! Og husk å legge link til bloggen min slik at jeg får kontaktet deg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Tilfeldighetene gjør at en surfer litt rundt på de forskjellige bloggene.
Jeg er mamman til Sylvia, og tilfeldigheten gjorde at jeg åpnet din blogg og hva leser jeg Knut Magne Myrland,mitt store IDOL.Jeg trodde at han hadde sluttet å ha konserter,vi hører jo så lite fra den kanten nå for tiden.Jeg vet at han ga ut en samle CD som jeg kjøpte,men jeg hadde jo håpet på noe nytt.Morsomt var det å lese at det har vært konsert med han nå.
Mvh. Tanis

Marita sa...

Hei! Tenk at jeg rakk å bli en av de tre heldige :)
Dette blir spennende. Så produktiv som du er, så tar det vel ikke riktig 365 dager - uten at du skal ta det som noe pressmiddel ;p

Så ut som en kjempetrivelig helgetur du har vært på.
Hilsen Marita

Anonym sa...

hallo! kosa dæ bra i helga ser æ, næste gang vil æ være med:-) iris

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Akk ja så ble jeg ikke den heldige her. Men ingen sure miner av den grunn. Så ut som du hadde en flott kornsettopplevelse ..
Ha en fin kveld og god klem

Anonym sa...

Du skal få to mailadresser av meg:

kje.mikke@c2i.net
kjersti@banak-flystn.mil.no

Så regner jeg med at minst en av dem virker :-)
Flotte bilder fra turen, ser ut som du har grom-kosa deg.
Bra med slikt påfyll :O)