tirsdag 1. april 2008

NYE STRIKKETUR

EI KOPPTUA TIL Dette blir en gave til min svigersøster, hun har spurt
om mønster, så da får ho det og denne tua på kjøpet.





ENDA FLERE NAUST Ingen opptråkka sti her, så det er nok ikke
ofte noen er innom .




SKISPOR I SNEEN Men her traff æ på opptråkka sti , eller skispor
rettere sagt.
Flott vær lørdag , så det frista med en skitur.






FIN STIL Hei hvor det går!




GRAV DEG NED OM NØDVENDIG



BÅLET BRANDT NED Koselig med bål , smakte godt med kaffe og pølse.




SOLA GIKK NED Klokka er nå fire på ettermiddagen , og sola
skygger, da er det på tide å gå hjem.

Ikke bare , bare å bytte til ny operatør.
Tror nok æ må forske litt mere på dette.
Planen var at æ skulle skifte i dag ,
det er nå et år siden æ starta å blogge.

2 kommentarer:

Marita sa...

Da får jeg være den første til å gratulere deg med ny blogg! Og ikke minst 1 årsdagen!
Fine bilder. Her er det nok sikkert snø til å gå på ski i 17. mai tog :p

Anonym sa...

Hei. Grattis med ny blogg! Så flott det var her da. Selvfølgelig kommer jeg hit, og jeg skal få forandret linken din, vettu!
Ja, et år går fort, det er sikkert og visst.
Og du, jeg fikk det flotte foografiet av deg for lenge siden, har bare glemt å takke. En dag ser du det på bloggen som maleri....