torsdag 26. mars 2009

BORTREIST

VESKA PAKKES
Skal ut å reise- drar ikke så langt som te Mexico, men likavel må en en ha med sæ litt i trillebaggen .
En av de viktigste tingene er selvfølgelig et høvelig strikketøy, som her pakkes i strikke veska .
Noen kan vel kanskje gjette hva det æ har begynt på , selvom det er strikket omtrent bare ti masker......
Beklager kvaliteten på bildet, sent på kvelden å dårlig med lys.
Hørt at det er mange som skal til Ålesund i helga , så da fær æ å dit.
Ønsker deg ei super helg der du er!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som om at det ska bli....e det d æ trur... jippi, å kor æ glæde mæ:)) eller...:((

Du får ha god tur til de sydlige breddegrader...

Beyla sa...

veit du, sist æ skulle fly til Bodø ble æ sittandes og strikke ilamme et vilt fremmed kvinnfolk på kafeen på flyplassen. det var så utrolig trivelig - vi så hverandres garn, og vips, så hadde vi vår helt egne strikkekafé på skagen. aldri strikka så mye feil før jeg, sånn går det når man prater istykker strikkerytmen. herlig!! håper du finner noen sånne :D kos deg masse!

Turid sa...

Tipper på et nytt strikkedyr;)
Ønsker deg en riktig god tur!

Linda sa...

Ha ein god tur til Ålesund. Det vert nok noko fint .......ha ei god helg......

Brit. (lille meg) sa...

Spennende! Du må god tur til Ålesund.
Kos deg i helga!

Som dagene går sa...

Åsså til Ålesund av alle steder!
Regner med at det e tanntrollet du dreg med deg.
Ha en god helg!

FO - 2 sa...

God tur! :)
Kos deg.

Anonym sa...

Hei. Håper du får en riktig fin tur til Ålesund. Du fikk meg til å huske på ei dame som målte avstander i antall strikkede sokker (eller lesta, som vi sier). Hun strikket alltid når hun reiste med buss eller bil. Denne helga er jeg også på farta - langhelg til Trondheim. Ser i Adressa i dag at det er brukt- og antikkmesse i Spektrum, så dit må jeg ta meg en tur. Ei kjempeflott heløg til deg!

Elin's håndarbeid sa...

Hei! Trur æ vet ka det skal bli;-)
Æ har også en sånn på pinnene, blir vel publisert etterhvert. Spennende å se kordan den du har starta på blir for æ har sett på det samme garnet.
God tur og god helg!

Anonym sa...

Takk for koselige kommentarer!
Alltid spennende å logge seg på å se hvor mange kommentarer som er kommet inn;D
Så no reise du igjen.Vaske huset og reiser bort.Du e no ei fin tøtta,he he!
Spent på ka du skal gjøre i Ålesund,og resultatet av strikketøyet.
God helg!

Else - Jorun sa...

:) stili farge på skjerfet men det visst du jo sånn egentlig at æ syntes... :) MEN æ tru nok at skjerfet e ferdig når du e tebake fra Ålesund... :) Kos dæ kjempemasse :)

Maret sa...

God tur, Ålesund er ein flott by.
Og så så skjerf da, for det må det vel være.....

God helg.

Sylvia sa...

Turid, jeg håper du har det helt topp i Ålesund og treffer på andre strikkeglade!!!
Dessuten er det vel et påbegynt karius/Baktus skjerf jeg ser du har der....(husker aldri om det er K eller B....)
Gleder meg til "reisebrev" neste geng jeg er innom her.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Håper du stor koser deg i Ålesund.
En koselig by å bo i selv for en nordlending :=)
Vinteren stakk innom igjen i dag.
God helg til deg.

Marianne sa...

Jeg håber at du nyder din afstikker. Et sjal er du i gang med :-)
her i københavn er solen og foråret kommet og det har jeg godt nok ventet længe på ....

Sonja sa...

Koselig med en tur.Kanskje er det litt mere vårlig akkurat nå i Ålesund.
Ha en hyggelig tur.

Sonja sa...

Du vant en vevd løper hos meg.
Hvis du sender meg en mail kan vi bli enige om hvilken du vil ha,og hvor jeg skal sende den.
Klem fra Sonja

Som dagene går sa...

Gratulerer Turid med gevinsten!
Tenk at du var så heldig å vinne en løper da! Regner med at du er hjemme igjen nå og at du har hatt det toppers.
Snakkes